GARANTIE

Garantievoorwaarden

Mocht het product defect raken, dan zullen we natuurlijk ons best doen om tot een aanvaardbare oplossing te komen. Paul van Dillen hanteert de garantiebepalingen zoals die door de fabrikanten zijn vastgesteld.

De aankoopfactuur dient bij een garantieclaim altijd als garantiebewijs. Bewaar deze dus goed!

Voor meer informatie over garantie, zie onze algemene voorwaarden artikel 11.

Afhandeling aanspraak op garantie

Afhandeling van garantiegevallen gebeurt uitsluitend in onze winkel. Op dit adres kunt u ook terecht voor alle overige reparatie – en onderhoudswerkzaamheden.

We streven ernaar om garantiegevallen af te handelen terwijl u er op wacht. Daarvoor is het wel nodig om een afspraak te maken zodat we de afhandeling in kunnen plannen. Het kan ook voorkomen dat de afhandeling meer tijd vergt. We zullen dan proberen om een aanvaardbare tijdelijke oplossing te realiseren. Indien garantieafhandeling per post mogelijk is dan zijn de portokosten daarvan voor uw eigen rekening.

Openingstijden:

Maandag 13.00 18.00
Dinsdag 10.00 18.00
Woensdag 10.00 18.00
Donderdag 10.00 21.00
Vrijdag 10.00 18.00
Zaterdag 10.00 17.00
Iedere 1e zondag van de maand (behalve juli/augustus) koopzondag van 12:00 – 17:00

Voor het melding van en het maken van een afspraak voor de afhandeling van garantieclaims: info@paulvandillen.nl

 

Uitgesloten van garantie

Op aan slijtage onderhevige onderdelen wordt geen garantie gegeven, tenzij er sprake is van constructie -en/of materiaalfouten. Om te kunnen beoordelen of er sprake is van constructie – en/of materiaalfouten zult u met het product langs moeten komen in onze winkel.

Vanzelfsprekend vallen defecten als gevolg van ondeugdelijk gebruik ook niet onder de garantie.

Kosten

Kosten die gemaakt moeten worden om het product naar onze winkel te transporteren zijn voor uw eigen rekening. Reparatiekosten die door derden zijn uitgevoerd worden nooit door Paul van Dillen vergoed.